Profil společnosti
Společnost MATEJA TŘINEC, s.r.o. byla založena v roce 2004 (zapsaná v obchodním rejstříku krajského soudu v Ostravě oddíl C, vložka 277294 dne 11. 2. 2004) a to částečnou transformaci z firmy Matejka Ján – malby, nátěry (založena v roce 1992) s hlavním záměrem rozšíření a zkvalitnění dodavatelských služeb.
Společnost podniká zejména v regionu Třinecka a Ostravska v oblasti hutních a strojírenských závodů, v chemickém odvětví a dalších firmách včetně soukromého sektoru.
Cílem společnosti je být vyhledávaným obchodně i ekonomickým dodávatelem a to zejména v oblastech:
- povrchové úpravy ocelových konstrukci, technologických celků, potrubních rozvodů
- nádrží a podobně
- stavebních prací
- pokrývačských a klempířských prací
- lešenářských práci
Mimořádnou pozornost věnuje společnost vývoji výrobní základny a odbornému růstu pracovníků. Výsledkem jsou získaná technická oprávnění k realizaci jednotlivých profesních činnosti.
Systém řízení jakosti je certifikován podle ČSN EN ISO 9001:2009 a to akreditovanou auditorskou firmou „Qualiform“.
Pracovníci naši společnosti jsou připravení odborně, kvalitně a pohotově naplnit požadavky odběratelů.
Těšíme se na úspěšnou spolupráci.
Ján Matejka st.
ředitel a jednatel společnosti
MATEJA TŘINEC, s. r. o.
POLITIKA KVALITY MATEJA TŘINEC s.r.o.
dle ISO 9001
Vedení společnosti MATEJA TŘINEC s.r.o. vyhlašuje Politiku kvality a zavazuje se poskytovat zdroje a podmínky k prosazení a uplatnění níže uvedených principů na všech úrovních řízení. Stejný přístup očekává od všech svých zaměstnanců. Vedení společností dále očekává od svých zaměstnanců bezchybné plnění pracovních a technologických postupů s aktivním přístupem k neustálému zlepšování kvality práce jak jednotlivců, tak i týmů, vedoucí ke splnění všech kvalitativních cílů.
Zaměření na zákazníka
Při vzájemné spolupráci chceme porozumět a uspokojit každý požadavek zákazníka a naplňovat jeho budoucí potřeby za neustálého zdokonalování řízení procesů ovlivňujících kvalitu produktu.
Vedení
Vedoucí zaměstnanci využívají schopností svých podřízených zaměstnanců a vytvářejí jim prostředí pro jejich zapojení do plnění cílů naši společnosti.
Angažování zaměstnanců
Řídíme zaměstnance tak, abychom využívali jejich schopností ve prospěch naší společnosti pro uspokojení
z vlastní práce, a umožňujeme jim profesně růst. Trvale vzdělávání zaměstnanců na všech úrovních řízení je prioritou.
Procesní přístup
Pro zjednodušování a zefektivňování činností ve společnosti využíváme metody procesního řízení.
Systémový přístup k řízení
Na základě strategie a vize společnosti vytváříme podmínky pro plánování vzájemně provázaných procesů
a jejich cílů až na úroveň zaměstnance, za neustálého plnění legislativních a dalších předpisů z oblasti kvality.
Neustálé zlepšování
Metodami zaváděnými pro plánování, vykonávání a kontrolu všech činností a přijímáním přiměřených opatření v praxi realizujeme princip neustálého zlepšování, ke kterému nám napomáhají stanovené cíle
a cílové hodnoty systému řízení.
Správná rozhodnutí
Zkvalitňujeme procesy sloužící ke správnému rozhodování pomoci měření, analýzy, vyhodnocování dat
a informací.
Důraz na vzájemné propojení dodavatelských vztahů
Posilujeme princip partnerství ve vztazích ke všem dodavatelům i odběratelům založený na důvěře, komunikaci, sdílených hodnotách a informacích.
Třinec 1. 6. 2017 Ján Matejka st.
ředitel společnosti